EpostaX Yazılım ve Teknoloji
EpostaX Yazılım ve Teknoloji
EpostaX Yazılım ve Teknoloji

Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı (CRM )

CRM Yazılımı Nedir? Şirketlere Nasıl Faydalar Sağlar?
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), bir şirketin satış öncesinde, satış sırasında ve satış sonrasında müşterileri ile iletişim kurarken izlediği ilkeleri, uygulamaları ve yöntemlerin tümüne verilen isimdir.

Bu yönetimin amacı; ürün satış veya hizmetin temini ile ilgili bütün süreçleri, müşteri eğilimlerini, pazar payının gelişimini analiz etmektir. Elbette tüm bu süreçler müşterilerle olan etkileşim sonucunda elde edilen verilerle mümkün olabilir. En nihayetinde CRM, müşterinin hizmet veya ürün temini sırasında yaşadığı deneyimi iyileştirmeyi ve geliştirmeyi hedefler.

CRM’in kapsamı, potansiyel veya mevcut müşterilerin şirketin web sitesini ziyaret ederken yaşadığı deneyimden e-postalara, toplu kısa mesaj bildirimlerinden doğrudan yapılan telefon görüşmelerine kadar geniş bir yelpazeyi içine alır. 

Ayrıca şirketin sahip olduğu sosyal medya hesaplarının yönetim şekli de CRM’in alanlarından biridir. Çünkü günümüzde şirketlerin sosyal medya hesaplarını kullanım şekilleri, yeni gelişen trendlere uyum sağlayıp karlılığa dolaylı yoldan etki eden yegane unsurlardan biridir.

CRM'in tüm amacı, bir şirketten ürün veya hizmet alan kişilere olumlu bir müşteri deneyimi sunmak ve müşteri sürekliliğini sağlamaktır.

Günümüzde artan rekabetin bir sonucu olarak müşteri ilişkileri yönetimi iş dünyasında giderek daha fazla kullanılmakta ve daha fazla ihtiyaç duyulmaktadır. Bugün CRM pazarındaki en büyük beş oyuncu arasında bulut bilgi işlem devi Salesforce, Microsoft, SAP, Oracle ve Adobe Systems yer alıyor.

 

Her şeyi izleyin, verilere kolayca erişin 
Çağrı geçmişine, sohbet mesajlarına, dosyalara ve müşteri adayının her aktivitesine kronolojik olarak tek bir sayfadan erişin. Hiçbir bilgiyi asla kaybetmeyin. 
 

CRM yazılım ile satış ekibinizi en iyi şekilde organize eder. Size ise sadece ekibi takip etmek müşterilerle ilgilenmek kalacaktır.

CRM yazılım ile;

  • Hangi müşteriye odaklanacağınızı bilin
  • Rakiplerinizden iki adım önde olun
  • Hedef kitlenize uygun müşterilerinizle çalışın